Saturday 29 December 2012

Sekolah 2013

Assalamualaikum !!
pagi-pagi sudah bangun mau pegi ipoh beli barang sekolah...
damn! penat gila bhai...
pegi-pegi xd saiz...jenoh carik akhirnya jumpa juga...
sebeban barang sekolah aku...hakhak!
pencil case?wow! da tempah..
wane apew...?
mestilah purple ~ngee
btw thanx ibu ayah sebab dah belikan barang sekolah baru dari atas sampai bawah :-)

OMG! tahun depan aku dah form4?macam xpercaya jea..haha
perangai still kebudak-budakkan..that's me...
form4 pelajaran pun da makin susah..
insyallah i will do the best !
kelas mane lha aku duduk nanti kan?
kelas mane xpenting yang penting kawan-kawan ada...
tapi maybe akan terpisah with my beloved friend double D..hurmmm
dia pandai dapat 7A' maybe dia dapat MRSM or SBP..
tinggal lha aku dengan Wan Ain nanti...
Lily jangan tinggalkan aku...
aku sayang kau..haha (gila sebentar)

try to change attitude next year..
jadi baik ! haha..
24jam tersenyum...
tak nakal..
yang penting jadi 'ulat buku' next year..bley percaya kea?
haha..
i will try it!

okay sampai sini entry kali ini...
selamat tinggal..*lambai tangan*
tata titi tutu :-)


No comments:

Post a Comment